joi, 21 octombrie 2010

Minciunele


O reteta ce-mi aduce nostalgie si amintiri placute din vremuri demult apuse.
 
Simple de facut si supercrocante

Ingrendiente
1 pachet margarina Unirea (cea mai indicata),
1 cub drojdie proaspata,
200 ml lapte,
un praf sare,
faina cat cuprinde,
zahar vanilat, coaja de portocale, esenta de rom.

Mod depreparare
Se dizolva drojdia in laptele caldut, se omogenizeaza, se adauga aromele, sare, margarina topita, faina cate putin pana obtinem un aluat consistent. 
Se lasa la crescut cca. 1 ora.

Se intinde o foaie subtire si se taie patrate. 
Pe fiecare patrat in mijloc, se face o taietura in diagonala. 
Se introduce un colt al patratului in taietura si se scoate pe partea cealalta.
Se prajesc in ulei mult si fierbinte, se scot pe un servetel absorbant, se farineaza cu zahar pudra.

S-aveti pofta!

3 comentarii:

  1. De minciunele imi aduc aminte ca imi facea mami cand eram mica...imi placeau ca erau crocante si le mancam cu ceai sau ciocolata calda...tin minte ca imi spunea mamica ca de fiecare data cand spun minciuni imi face minciunele sa le pap:))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm, pisi si-ti facea des mamicu tau minciunele!!??

    RăspundețiȘtergere
  3. eiiii.....destul de des....curios mai esti!!!!!!

    RăspundețiȘtergere