vineri, 15 octombrie 2010

Costita cu cartofi


Ingrendiente:

1 kg costita de porc proaspata sau afumata, dupa preferinta, 1 ceapa, 2 morcovi, 6 cartofi, ulei, 1 frunza dafin, patrunjel, sare, piper, 400 gr bulion

Mod de preparare:

Intr-o cratita sau tigaie adanca se incalzeste ulei ( 4-5 linguri ), se prajeste costita spalata si taiata bucati. 
Cand sunt bine prajite se scot pe o farfurie. 
In aceeasi tigaie se undesc ceapa tocata marunt, morcovul taiat marunt, cartofii taiati cuburi, bulion, frunza de dafin, patrunjel tocat, sare, piper dupa gust. 
Dupa ce s-au undit toate se adauga carnea si se acopera cu apa. 
Se fierbe pana carnea e fiarta.


 Mancarea se scade sau se lasa mai lichida dupa plac.

S-aveti pofta!

2 comentarii:

  1. Holaaa....que tal?
    Hmmmmm........yammmmmi....ce bine arata papitele....mai ca m-as infige in ele..
    Crema de zahar ars am probat-o si eu...a iesit dementiala, cu siropul de zahar...mniam...
    trebuie sa o incercati neaparat..

    costita cu cartofi sigur o fac si eu in seara asta, chiar nu aveam nici o idee...noroc de tine mary...asa ca te las sa mai postezi retete noi....si eu ma duc la bucatarie cu laptopul sa fac mancare....
    un besoo...

    RăspundețiȘtergere
  2. Hola pisi, ma bucur ca-ti plac preparatele mele. Sper ca si pe viitor sa-ti fiu o buna sursa de inspiratie si astept sa-mi povestesti cum ti-au iesit papicile. Succes si pofticica buna!
    Multi pupici!

    RăspundețiȘtergere