marți, 14 februarie 2012

Bomboane "Strong cafe"



 Va ofer cate o bombonica de " Sfantul Valentin" si va doresc toata dragostea din lume!
O seara incantatoare alaturi de cei dragi!


Ingrendiente: 

200 gr ciocolata neagra, 100 ml cafea, 10-15 biscuiti, 50 gr stafide, ness decofeinizat, 100 gr fistic, 50 ml smantana, 50 gr zahar, azahar sau alta esenta ce va place.




Mod de preparare:


 Stafidele, fisticul, biscuitii se macina cu robotul. 
Se adauga cafeaua, zaharul, esenta si ciocolata topita impreuna cu smantana pe bain marie.




Se amesteca toate cu o lingura pana se obtine o compozitie destul de ferma cat sa se poata modela. 
Daca mai trebuie se mai adauga praf de biscuiti.





Se modeleaza bomboanele in palme si se tavalesc prin ness amestecat cu zahar. 
Cantitatile sunt optionale la fel ca la bomboane. 
Eu am tavalit o parte prin ness si apoi prin zahar pentru ca erau prea amare, dar mai bine se amesteca nessul cu zahar.
Se dau la frigider si se scot inainte de servire.





S-aveti pofta!

8 comentarii:

  1. of of doamna marina cred ca sunt vreo 3 saptamani de cand scriu comentarii la blogul dumneavoastra dar nu stiu ce are ca nu mi le primeste, in fine poate am noroc de data aceasta bombonicile arata superb va pupa dulce nicoleta

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Nico, nu inteleg care poate fi cauza, poate datorita locatiei, dar eu nu stiu sa fi pus vreo interdictie. Ma bucur ca s-a rezolvat si ca te vad pe aici. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Multam fain pentru apreciere si vizita, DiaMar! Mai poftim!

    RăspundețiȘtergere