vineri, 29 aprilie 2011

Fasole bobi cu bacon




O mancare traditional romaneasca, fasolea se preteaza la o paleta foarte larga de retete.
Buna, gustoasa si acompaniata de niste muraturi romanesti, nu am cuvinte sa exprim ce simt papilele gustative.

Azi am preparat fasole bobi sau boghi cum se mai numeste in unele regiuni pentru a se distinge de fasolea uscata obisnuita.

Nu ca asta ar fi neobisnuita!


Ingrendiente:

1 kg bacon, 3 borcane fasole bobi sau, 1 ceapa, 4 dinti usturoi, patrunjel, sare, un praf cimbru, 1 cutie pasta de tomate.



Mod de preparare:

Baconul taiat felii mai groase se fierbe in apa cat sa acopere, cca. 30 minute.
Cand e fiarta se lasa in asteptare pana pregatim urmatoarele:
Ceapa taiata marunt se undeste in putin ulei, se adauga usturoiul taiat fin, pasta de tomate, fasolea, patrunjelul, sare dupa gust.

Se adauga baconul fiert cu supa rezultata si se lasa sa mai fiarba 10 minute.



Se serveste cu ardei iute, ceapa sau muraturi dupa sezon sau preferinta.



S-aveti pofta!

2 comentarii:

  1. arata foarte bine si am impresia ca o si miros am sa treac la urmatoarea postare ca prea imi ploua in gura:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna nicole, intr-adevar e si gustoasa ca de la mamaei de acasa si ma bucur ca-ti place. Mie mi-e dor si de o muraturica alaturi.Te pupicesc si te mai astept.

    RăspundețiȘtergere