marți, 29 martie 2011

Desert cu inghetata "a la Marina"


Va invit la desert, daca ati mancat tot din farfurie :))
Cu cateva ingrendiente si putina imaginatie se obtine un desert irezistibil si de efect.
Iti ia putin timp la facut cateva clatite, depinzand de portii.
Ingrendiente si mod preparare clatite:
2 oua se bat cu un praf sare, se adauga lapte si se completeaza cu faina pana obtinem o compozitie ca o smantana.

Se toarna cate un polonic de compozitie in tigaia teflonata cu un strop de ulei incalzit.
Se prajeste pe o parte, apoi se intoarce pe cealalta parte aruncand clatita in tavan fara sa ramana lipita de el :)).
Cand e gata se rastoarna pe un platou la racit.
Asa se procedeaza pana terminam toata compozitia.

Am taiat apoi cate o clatita in fasii si am montat desertul

deasupra am pus inghetata

apoi am completat cu fructe, sirop si fulgi de ciocolata.
Rezultatul a fost incantator si cu tentatii de a repeta, dar ce e mult strica asa ca va las pe voi sa incercati si sa-mi povestiti.

S-aveti pofta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu