miercuri, 17 noiembrie 2010

Impletituri umplute


Am pregatit un aluat din urmatoarele 
ingrendiente
1 pahar lapte caldut, 1 lingurita drojdie uscata, 1 lingurita sare, 1 lingurita zahar, 1 ou, 2 linguri pline de margarina si pentru inceput 1 pahar faina.


Am omogenizat toate cele de mai sus,


apoi am mai adaugat pe rand inca 4 pahare de faina, pana am obtinut un aluat potrivit de tare. 
L-am acoperit cu folie alimentara si l-am lasat la odihna 15 minute.


Am intins o foaie subtire(nu-mi place mult aluat la umpluturi), apoi am facut acest gen de impletitura umpluta cu sunca de langosta serrano  


si branza topita pentru sandwich


Am facut taieturi pe marginile foii si am impletit incrucisand fasiile una peste alta


si terminata


Am uns cu ou batut amestecat cu o lingura lapte si am dat la cuptor la foc mediu pentru cca 30 minute.

Numai buna pentru cina sau alte ocazii.
S-aveti pofta!

2 comentarii:

  1. Da....arata bine dar de ce nu ai facut o poza si taiata sa vedem cum arata??????? :(((

    RăspundețiȘtergere
  2. Si e si buna, dar la sectiune chiar n-am avut timp sa fac poze.La proxima.

    RăspundețiȘtergere