sâmbătă, 14 mai 2011

Quiche cu ton / Quiche con atun


Am folosit de aceasta data aluatul Hrusciov si am fost foarte multumita de rezultat.
He usado esta vez una masa Hrusciov y estuve muy contenta de resultado

Umplutura am preparat-o din:

El relleno:
2 cutii ton, 10 masline negre, 5 masline verzi cu ansoa, 1 ardei rosu de la otet, 1 ou, 150 gr smantana, branza rasa, sare, piper si vointa.
2 latas  de atun, 10 aceitunas negra, 5 aceitunas verde, 1 piquillo, 1 huevo, 150 gr nata para cocinar, quieso rallado, sal, pimiento y deseo.

Mod de preparare:
Am intins aluatul pe tavita, am dat gaurele cu furculita si am introdus la cuptor sa se usuce un pic.

He extendido la masa sobre la bandeja, he pinchado unos agujeros con un tenedor y se coloca en el horno para secar un poco.

Deasupra am presarat branza rasa, apoi tonul, maslinele si ardeiul taiat marunt, sare si piper.

Por encima he puesto queso rallado,  el atún,  aceitunas y pimiento picado, sal y pimienta.


Am presarat branza rasa si am turnat smantana amestecata cu oul batut.

Se espolvorea el queso rallado y se verte el huevo batido mezclado con la nata.

Am dat la cuptor pentru cca. 30 minute.

Le di el horno durante aprox. 30 minutos.


Am lasat putin la racorit si am servit ca se facuse de cina.

He dejado un poco a enfriar y a cenar que era la hora.


 A iesit o minunatie. Incercati si voi si...

LLego una maravilla. Pruebala y ...


S-aveti pofta!

Buen provecho!

2 comentarii:

  1. Reţeta aceasta sigur o voi încerca săptămâna viitoare de ziua mamei mele .cred eu că ,merge foarte bine cu o bere rece numai bună de un picnic. P.s mi-a şoptit o păsărică că aţi făcut o reţetă de bombonele pe care eu salivând o aştept :))) o seară plăcută vă doresc

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna nicole. La multi ani mamei tale si sunt convinsa ca-i va placea acest preparat. Pasarica cred ca e o mieunica :)) Te pup si te astept cu pareri despre quiche.

    RăspundețiȘtergere