miercuri, 16 februarie 2011

Bulcute crocante cu seminte de floarea soarelui


Am facut un aluat fara framantare din:

Ingrendiente:
20 gr drojdie, 250 ml apa, sare, 20 ml ulei si aproximativ 500 gr faina, o mana buna de seminte de floarea soarelui.

Mod de preparare:
Am amestecat drojdia cu putina apa si faina si am lasat sa creasca, apoi am adaugat restul de apa intercalat cu faina. 
Am amestecat cu o lingura de lemn pana am obtinut un aluat elastic dar care se lipeste si nu se poate modela usor.

Am adaugat semintele


Am lasat sa creasca cca 1 ora.


Cu mainile ude am rupt din aluat bucati. 
Le-am modelat intr-o forma rotunda si le-am dat prin fulgi corn flakes sfaramati.

Am asezat bulcutele in tava pe hartie de copt si le-am dat la cuptor la temperatura medie

pentru cca. 40 minute, depinde de cuptor. 
Am obtinut niste painite gustoase si crocante. 
Sunt numai bune pentru sandwich sau unse cu unt si dulceata.

S-aveti pofta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu