joi, 6 februarie 2014

Fursecuri marocane




Bine v-am gasit!

Aceste fursecuri le-am vazut la Mititina si m-au atras vizual.
Le-am facut si eu sa vad cum sunt si mi-au placut.

Si daca mi-au placut, postez si reteta, poate le mai incearca cineva:

Ingrendiente:

1 ou, 1 galbenus, 1 lingura apa, 120 ml ulei, 120 gr zahar, 300 gr faina, 1/2 lingurita praf de copt, 1 zahar vanilat.
Gem de caise si nuca de cocos pentru cosmetizare.


Mod de preparare:

Ouale se amesteca cu apa, zaharul si vanilia.
Se adauga uleiul si se omogenizeaza, apoi incorporam faina amestecata cu praful de copt.
Din aluatul obtinut se formeaza bile de marimea unei nuci, care se aseaza intr-o tava tapetata cu hartie de copt.


Se coc in cuptorul preincalzit, la 170 grade C, timp de 8-10 minute.
Trebuie sa fie doar uscate un pic, altfel se intaresc prea mult.


Dupa ce s-au racit se dau prin gemul de caise, apoi prin fulgii de nuca de cocos
Se pot da prin alte gemuri, ciocolata topita si nuca, miere si migdale, etc.
Dupa o zi e cel  mai indicat de a le servi, pentru a avea timp sa se fragezeasca datorita gemului.


S-aveti pofta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu