joi, 11 august 2011

Rulouri de pui cu mere




Va prezint o combinatie care mie mi-a incantat papilele gustative.
Chiar daca timpul nu e propice pentru a prepara la cuptor,  sper sa o incercati si sa va placa.


Ingrendiente: 


5 filete de piept de pui subtiri, 5 felii de jamon, 2-3  mere, 5 felii de cascaval, sare, un pic de patrunjel tocat fin, 1 cutie  pasta de tomate, 2 linguri de ulei de masline.



Mod de preparare:


Pe fiecare filet de pui am pus o felie de sunca, una de cascaval, 3 felii de mar.




Am rulat si am prins cu o scobitoare sa nu se desfaca.
Le-am asezat intr-o tava si am completat cu felii de mar.




Un pic de sare si patrunjel si am completat cu pasta de tomate amestecata cu 100 ml apa.
Am dat la cuptor pentru cca. 1 ora.




Din cand in cand am stropit deasupra cu sosul din tava.





S-aveti pofta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu