joi, 4 august 2011

Bomboane de ciocolata cu banane si migdale



Am preparat un alt rand de bomboane la care va invit cu mare drag sa le faceti degustarea. 
Se prepara foarte usor si poate fi foarte distractiv daca atrageti si copii in acest joc dulce si placut.
Cu siguranta vor fi foarte incantati de activitate cat mai ales de rezultat.

Ingrendiente: 
400 gr ciocolata neagra, 100 ml lapte, 1 banana, migdale maruntite, 10 piscoturi, fulgi corn flakes, esenta de rom. 

Mod de preparare: 
Am topit pe bain marie, ciocolata rupta bucatele impreuna cu laptele.


Intre timp am mixat banana fin.
Am amestecat banana cu ciocolata topita, am adaugat 2 linguri de migdale tocate, piscoturi sfaramate si am completat compozitia cu fulgi sfaramati de corn flakes pentru ca terminasem migdalele.



Compozitia trebuie sa fie consistenta dar nu tare cat sa se sfarame.
Am dat la frigider 30 de minute, apoi am format bomboanele in palme. 
Le-am dat o parte prin migdale tocate, altele prin fulgi corn flakes si inapoi in frigider. 
Acestea sunt bombonelele mele.


S-aveti pofta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu