joi, 5 septembrie 2013

Lamaia si bicarbonatul, trateaza si previne cancerul




Cine ar fi crezut ca o simpla bautura racoritoare, preparata intr-un anumit fel, poate ajuta la tratarea sau prevenirea acestei groaznice boli, care in zilele noastre face ravagii!?

Ascultand o emisiune in care erau invitati cativa terapeuti cu experienta, am auzit si despre aceasta reteta naturista si la indemana oricui. 

Am notat-o si imediat am si pus-o in practica. 

Cautand apoi alte informatii referitoare la acest remediu, am gasit nenumarate articole care spun ca doar consumand simpla limonada, din lamaie amestecata cu bicarbonat de sodiu, ajuta foarte mult la prevenirea anumitor tulpini de cancer.

In continuare eu voi scrie exact reteta ce am auzit-o in acea emisiune si care necesita o anume preparare.
Lamaia este un fruct, care are de 10.000 de ori mai mare eficienta decat chimioterapia. 

In plus nu are efecte adverse asupra organismului.

Bicarbonatul, se stie ca echilibreaza PH-ul organismului uman. 
Dupa cum bine stim, se foloseste de multa vreme in curatenia bucala, vaginala, capilara, scade aciditatea gastrica, etc.

Se foloseste deasemenea la prepararea produselor de patiserie si la fel se adauga in unele preparate culinare.

Este un important agent antimicrobian impotriva ciupercilor si infectiilor bacteriene, regleaza tensiunea arteriala, elimina parazitii interni, este antidepresiv si distruge in combinatie cu lamaia, 18 tipuri de cancer inclusiv cel de colon, de san, de prostata, de pancreas si de plaman.

Cu gandul ca pot sa ajut la vindecarea sau prevenirea unei afectiuni, va impartasesc aceasta reteta si va doresc multa sanatate si putere de lupta impotriva tuturor atacurilor energetice si fizice care ne inconjoara.

Mod e preparare:

Intr-un vas se pune la fiert cu 1 litru de apa, coaja unei lamai spalate bine in prealabil. 
Lamaia trebuie sa fie netratata chimic si daca nu ai acces la lamai naturale, atunci tine lamaia 30 de minute, intr-un pahar cu apa amestecata cu 1 lingurita de bicarbonat, dupa care o speli si o decojesti.
Din momentul in care apa a inceput sa fiarba, se lasa 1 minut, se acopera vasul si se ia de pe foc.
Se lasa la infuzat intre 12 si 14 ore.

Dupa acest timp, se adauga zeama unei lamai, se strecoara lichidul si se adauga 2 lingurite de miere si 1 lingurita rasa cu bicarbonat. 

Se amesteca bine si se bea tot lichidul in cursul aceleasi zile.

Se repeta operatia timp de 6 zile consecutiv, apoi se face pauza alte 6 zile.

Se poate face de 4 ori pe an.



S-aveti sanatate!

9 comentarii:

  1. nu previne nimic, decat gastrita , chiar poate avea efecte periculaose http://lataifas.ro/boli-si-tratamente-naturiste/12322/bicarbonat-de-sodiu-si-lamaie-pentru-cancer-cum-se-prepara/

    RăspundețiȘtergere
  2. Mihai, am citit articolul la care mi-ai facut trimitere si in prima parte se spune ca acest remediu este periculos, apoi se da reteta aceluiasi remediu ca fiind impotriva cancerului. Ori vrei sa faci aici reclama acelui site, ori ai ceva impotriva blogului meu. Hotaraste-te si fii mai clar. Am acceptat comentariul tau din bun simt.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu respect va rog! sa completati modul de administrare in sensul ca pare incomplet si este important pentru cei interesati, astfel: Se amesteca bine si se bea tot lichidul in cursul aceleasi zile.

    Se repeta operatia timp de 6 zile consecutiv, apoi se face pauza alte 6 zile.( dupa care, probabil se repeta de cate pori sau cat timp?) Lumina si iubire! Laurentiu B.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnule Laurentiu Barac, cititi va rog articolul pana la capat, unde este clar precizat cum si de cate ori se poate consuma acest produs.
      Numai bine!

      Ștergere
  4. Este buna limionada cu bicarbonat? Am si eu o matusa,care are cancer pulmonar.Medicul i-a zis ca nu mai e nimic de facut,are metastaza,si vrem sa incercam si pe cale naturista.Raspuns URGENT!MULTUMESC!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna seara Anonim! Cum am precizat in articol, aceasta informatie am preluat-o de la o emisiune tv. Nu va pot eu garanta eficacitatea acestui tratament, dar cel mai indicat ar fi sa luati reteta si sa intrebati medicul. Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Da este foarte bună această reţetă!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. buna seara,
    intmplarea a facut sa vb chiar cu doctorul american care a inventat aceasta reteta si care o pune in aplicatie de foarte mult timp la institul lui de oncologie,dar cu mentiunea ca nu se adauga miere de albine ,este reteta fara miere si intradevar este foarte eficace dar tratamentul trebuie tinut pana la vindecare dar cu strictetea de a efectua PH DIN SANGE O ANALIZA CARE SE FACE SI LA NOI,ATENTIE NU TREBUIE SA DEPASEASCA 7,6 DIN CATE IMI ADUC AMINTE CA PE URMA FACE RAU,BICARBONATUL CRESTE PH IN SANGE CEEA CE ESTE BINE DAR SA NU DEPASEASCA LALOAREA NRMALA .DECI TREBUIE NEAPARAT NSOTITA CURA DE ACEASTA ANALIZA FACUTA PE ARCURSUL CUREI DACA SE FACE MAI MULT TIMP PANA CAND DISTRUGE CELULE CANCEROASE .
    VA DORESC SANATATE

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc pentru precizari. Numai bine!

    RăspundețiȘtergere